Stellt euch vor, Stuttgart 21 in einer fernen Zukunft. Ein Raketenbahnhof kam dazu Die Enterprisebestazung betritt das Raumschiff, um unbekannte Vororte von Stuttgart zu erkunden, die noch nie ein Cannstatter betreten hat.
"Heh, Käptn Körk, des isch fszinierend."
"Schbock, halt Dei Gosch und sag dem japanischa Pilota, daß mir abhebet. Heh Scotty, breng ons a mol uff Worf zwoi."
"Also Käptn, i glaub, do isch was heh."
"Mensch Scotty, Du Bachel, dann repariers."
"Do brauch i aber drei Tag."
"Isch guat, du hosch a halbe Stond."
Die Enterprise fliegt so vor sich hin, erkundet die Stuttgarter Vororte Botnang und Vaihingen, da kommen Probleme auf.
"Heh, Ohura, wo semmer denn?"
" Koi Ahnung, aber glei überholet ons a paar Glingona."
"Heh Scotty, du Lahmarsch, hosch jetzt ändlich dr Quirl an der Vargaser naagschraubt? Pingpong, dap a mol aufs Gas. Denne zeiga mers. I säh da vorn dr Weltraumradar. Was moinsch, wie die sich schabet, wenn´se blitzt wärdet? Ohura, was ischn des für a häßliche Gschdalt uffm Bildschirm?"
"Des isch a Glingone. Der will glaub was von ons."
"Mir gäbet nix. Zeita sen schlächt. Koiner hot meh Geld on mir sowieso net. Schalt´n wäg, Ohura. Schbock, kosch Du a mol, a paar Schaltunga macha, daß mir´s so richtig saua lassa kennet? Em Rückspiegl kosch säha, daß die Glingona ons fascht eigholt hen. Mensch, Pingpong, jetzt dap a mol uffs Gas, Kannsch au a bißle Öl ablassa, dann kommetse vielleicht ens Schleudra."
"Sehr faszinierend."
"Mensch Schbock, kosch net ändlich dei blöde Gosch halta? Au, grad semmer blitzt worda, aber mir hen ja o CD - Schild, ons ko nix passiera, aber denne do hinta. Ja, jetzt hotse dr Radar voll im Visier ond Bingo. Siehsch, wie die bremsat? Boah, kommet die ens Schleudra. Scotty, was isch los, mir senn bloß uff Worf sechs, kosch net uff neun ganga? A neuer Rekord omd Solitude rom dät mi scho reiza. Au scheiße, von links kommet die Schwule Laner, äh, Homolaner mit ihra viereckiga Käschta. Schboooock, laß dr was eifalla, i mach mr glei end Hos wega denne..."
Eure intergalaktische
Kapitänin Emma